Bloggposter om IT och matematik

Jag sammanställer mina bloggposter om IT och matematik

Som IT-pedagog kommer jag gärna ut till er skola eller kommun för att dela med mig av länkar och erfarenheter kring IT i skolan – hör av er om ni är intresserade.

Andreas Skog / andreas.skog@regionvasterbotten.se

Jag är fyrabarnsfar, lärare och IT-pedagog.

Tagged with: , ,
Publicerat i Lärresurser, Matematik
2 comments on “Bloggposter om IT och matematik
  1. […] Till sist vill jag inspirera matematiklärarna med en sida om web resurser kopplade till undervisning inom matematik. https://andreasskog.wordpress.com/2011/02/23/13-bloggposter-om-it-och-matematik/ […]

  2. […] Läs mer och följ länkarna i mitt inlägg om digitala lärresurser Rate this: Dela det här:FacebookTwitterMerStumbleUponDiggSkriv utE-postRedditLike this:GillaBli först att gilla denna post. […]

Kommentera

andreas skog nätkärlek
Arkiv

