Ignite Talk: Elevers integritet på nätet

Idag deltar jag i Internetstiftelsens dag om Internet i skolan som är en del av konferensen Internetdagarna 2013. Här kommer jag att hålla ett Ignite-tal där jag får 15 sekunder per bild och 20 bilder totalt. Utmanande och spännande, men viktigt om Elevers integritet på nätet.

Och så här blev det när jag framförde mitt tal tal LIVE 🙂

Jag är fyrabarnsfar, lärare och IT-pedagog.

Märkta med: , ,
Publicerat i Unga och nätet
2 kommentarer på “Ignite Talk: Elevers integritet på nätet
  1. […] det kommer det ett alldeles eget inlägg om i morgon! Jag teaser lite med Andreas Skog:s framträdande kring elevers integritet på […]

  2. […] Läs mer Om föreställningen #nätkärlek Skollagen om trygghet och studiero på nätet Ignite talk om ungas integritet på nätet […]

Lämna en kommentar

andreas skog nätkärlek
Arkiv