#Blogg100 – jag antar utmaningen

Frilansjournalisten Fredrik Wass har utmanat bloggarkollektivet att under hundra dagar publicera ett blogginlägg om dagen, jag tvekade och tvekade, men utmaningen eggar mig och nu tar jag språnget! Detta innebär att jag kommer att blogga varje dag fram till 3 maj!

#Blogg100

Jag deltar i #Blogg100 för att slipa mina tankar, för att bli bättre på att blogga, för att förstå världen och mig själv ännu bättre. Jag kommer kanske att späda ut inläggen om IT och lärande med en del fotografier, på fredagar fortsätter jag med Veckans Youtube och kanske kommer jag att lägga ut tankar och anteckningar från konferenser som aldrig publicerats. Förhoppningsvis kommer min läsekrets att bli större, de kanske kommer att lära känna mig mer, och kanske vågar de börja kommentera 🙂

Jag citerar Fredrik:

Tillsammans är vi starka. Tillsammans kan vi väcka liv i våra bloggar. Tillsammans kan vi visa att det finns en värld utanför Twitter och Facebook. Be careful out there.

Jag är fyrabarnsfar, lärare och IT-pedagog.

Tagged with:
Publicerat i Personligt

Kommentera

andreas skog nätkärlek

andreas skog nätkärlek

Arkiv

