Nominerad till Surfa lugnt-priset 2016!

andreas_unghästen_holmsund

Jag är så glad och tacksam för  att jag och min föreställning #nätkärlek som jag gjort tillsammans med teatergruppen UngHästen är nominerade till Surfa Lugnt-priset 2016!

Läs mer om föreställningen #nätkärlek och rösta med allt vad du har till och med onsdag 160120 på Surfa lugnt webbplats

logga

Surfa Lugnt driver ett nationellt initiativ för att höja skolans och vuxnas kunskaper om barns och ungas vardag på Internet. Syftet är att bejaka det positiva som finns i ungas liv på nätet, som engagemang, kommunikation och kunskapsutbyte, och samtidigt ge föräldrar och andra vuxna mer kunskap att hantera fallgroparna på internet, som till exempel e-mobbning och integritetsfrågor.

Bakom Surfa Lugnt står följande organisationer:
BRIS, Com Hem, Fryshuset, IT&Telekomföretagen, Post- och telestyrelsen, IIS – Internetstiftelsen i Sverige, Myndigheten för samhällsskydd och beredskap samt Telenor och Bredbandsbolaget.

 

Jag är fyrabarnsfar, lärare och IT-pedagog.

Tagged with:
Publicerat i Okategoriserat, Sociala medier, Unga och nätet

Kommentera

andreas skog nätkärlek
Arkiv

