Landat i London

Så har vi äntligen landat i London, jag och Alexander. Och för femte året i rad får man erfara att England fortfarande är ett U-land vad gäller internetuppkoppling, eller är det kanske mitt val av hotell som är problemet 🙂 Det som är märkligt är också hur man kan acceptera att uppkopplingen inte fungerar som den ska, det är ungefär som att andas genom ett sugrör, att inte få luft, inte kunna kommunicera, publicera och reagera på det sätt man är van. Det är klart att många använder mobilt internet  – även här, men det var ju sagt att det skulle finnas en bra uppkoppling under OS förra året, vad hände med den? Är det någon som vet får ni gärna höra av er…

[œch här ska det vara bilder från London – men det går för trögt att ladda upp dem…]

 

Jag är fyrabarnsfar, lärare och IT-pedagog.

Publicerat i Personligt
5 comments on “Landat i London
  1. annaerika skriver:

    När jag var i London i maj bodde jag på ett hotell med ett superbt gratis wifi. Så det finns!
    Skulle gärna varit med på mässan iår oxå. Så kul!

    anna-erika

  2. Andreas Skog skriver:

    Ja, nästa gång får det nog bli ett hotell med bättre standard – men som sagt, det är väl bara att njuta av den fysiska verkligheten istället

  3. Siw Kyrkslätt skriver:

    Har bott på ett hotell med bra rum, perfekt wifi, härlig frukost och nära två tunnlebanestationer varav den ena linjen går till BETT: http://www.grandroyalelondon.co.uk/?gclid=CLyI0KG3k7UCFY94cAodPmUALA
    desutom inte ens dyrt! Får jag åka på BETT igen ska jag bo på Grand Royale.

  4. kajsalisasblogg skriver:

    Skall själv till London i mars, problemet är ju att uppdatera till det här #Blogg 100 löftet. Men jag googlade på internetcafeer och Londonkartan fick mässlingen så om jag förbereder med gamla bilder kanske det fungerar. Håller på att försöka kommentera genom hela #Blogg100-listan.

Kommentera

andreas skog nätkärlek
Arkiv

