BETT-mässan på youtube

För dig som ska till BETT nu i veckan kan jag rekommendera att titta på de videos som finns på Youtube som handlar om BETT. Förutom de officiella videos som laddats upp finns det väldigt många IT-pedagoger och arbetslag från Sverige som har gjort egna reflektioner i form av filmer och berättelser. BETT brukar kallas Sveriges största skolmässa efter Skolforum då det åker tusentals svenskar till London för att delta i mässan varje år, vi på MediaCenter tar med oss ca 150 och föreningen Datorn i Utbildningen ordnar en liknande resa.

Linslus som jag är lyckades jag hamna i en video som handlar om ”Playful Learning”, se filmen –  den är bra!

Läs också om mitt program för BETT-mässan 2011!

Jag är fyrabarnsfar, lärare och IT-pedagog.

Tagged with: , , ,
Publicerat i Personligt

Kommentera

andreas skog nätkärlek
Arkiv

