Jag testar att komma igång

Hej!

Egentligen gjorde jag bara detta inlägg för att visa min fru hur det fungerar med WordPress, men fick en kommentar om att jag var välkommen tillbaks till jobbet! Och jag blev glad! Någon läser! Och det är ju en av de viktiga sakerna med en blogg.

Jag vill bara uppmuntra dig som eventuellt läser detta att själv pröva på att blogga under denna höst. Börja i det lilla. Dela med dig av det du kan. Lyft upp det som är viktigt. Samla länkar och webbresurser för dina elever – och deras föräldrar. Som sagt, välkommen tillbaka till jobbet!

Jag är fyrabarnsfar, lärare och IT-pedagog.

Tagged with:
Publicerat i Personligt
3 comments on “Jag testar att komma igång
  1. TinaO skriver:

    Välkommen tillbaka till jobbet! 🙂

  2. […] Ibland behövs så lite för att lyfta en hel dag! Det kan vara en busschaufför som bidrar till att man kommer till jobbet med ett leende, eller så kan det vara bara en enda liten bloggkommentar. […]

Kommentera

andreas skog nätkärlek
Arkiv

